WooCommerce 3.2 wprowadził log, dzięki któremu nie musisz włączać trybu debugowania, żeby podejrzeć błędy PHP pojawiające się na Twojej stronie. Jeśli więc na Twojej stronie pojawia się błąd krytyczny lub na przykład Elementor nie może zapisać zmian, przyczynę problemów możesz sprawdzić w logach WooCommerce.
Przejdź do WooCommerce → Status → Dziennik zdarzeń i wybierz plik o nazwie rozpoczynającej się na fatal-errors
. Znajdziesz tam szczegółową informację o błędzie:
Logi są również dostępne w katalogu /wp-content/uploads/wc-logs/
.
Nie wszystkie błędy zapiszą się w logach WooCommerce. Niekiedy trzeba będzie włączyć tryb debugowania, o którym pisałam wcześniej: W witrynie wystąpił błąd krytyczny. Jak żyć?
Jeśli mimo tego wpisu błąd krytyczny nadal spędza Ci sen z powiek, daj mi znać, pomogę. Napisz do mnie mejla lub wypełnij formularz na stronie Kontakt. Razem poradzimy sobie z tym problemem w try miga 🙂